Programul meu de guvernare administrativă pentru Pitești
➥ Accesul la servicii pentru evidența populației este esențial astfel încât cetățenii să poată beneficia de servicii publice de calitate.
➥ Majoritatea oamenilor aflați în situații vulnerabile au probleme cu actele și de aceea nu se pot înscrie pentru a beneficia de servicii sociale care să le ofere șansa pentru o viață normală.
➥ Un punct important în strategia echipei mele de îmbunătățire a activității Direcției pentru Evidența Persoanelor din Municipiul Pitești este digitalizarea completă a acestui serviciu.
▼Ce presupune digitizarea:
➥ Digitalizarea tuturor tipurilor de programări pentru emiterile de acte;
➥ Digitalizarea depunerii cererilor și documentelor, oferind cetățenilor un beneficiu în plus de a putea urmări stadiul documentelor/ eliberărilor;
➥ Automatizarea trimiterii documentelor eliberate, cu posibilitatea ca utilizatorii să modifice adresa de livrare.
➥ Notificarea utilizatorilor cu datele introduse în sistem cu privire la expirarea documentelor care sunt emise de Evidența Persoanelor, prin intermediul adresei de mail, cu posibilitatea de a programa o vizită pentru reînnoirea lor.
Puteți consulta Programul de guvernare administrativă integral, AICI!