Programul meu de guvernare administrativă pentru Pitești
➥Realitatea de la care pornim:
Avem o instituție de forță fără forță, care trăiește din banii primăriei. Dacă tot o avem, trebuie să o folosim și să îi trasăm niște obiective clare, simple, pe care să le și îndeplinească. Un polițist local a murit în urma unei altercații. Fără pregătire, fără o autoritate reală, fără o colaborare clară cu instituțiile de forță, polițiștii locali sunt neputincioși în fața fenomenului infracțional.
➥Ce vrem să facem:
❶ Reorganizarea instituției
Ⓐ Poliția locală devine o instituție de supraveghere a obiectivelor aflate în subordinea Primăriei Municipiului Pitești;
Ⓑ Supraveghează școlile și liceele pentru a combate fenomenul drogurilor și raportează către poliție;
Ⓒ Merge la instituțiile din subordinea Direcției de asistență Pitești pentru a se asigura că persoanele vulnerabile beneficiază de servicii corecte și civilizate;
Ⓓ Se asigură că locurile de joacă și spațiile verzi sunt întreținute corespunzător și nu sunt vandalizate;
Ⓔ Supraveghează buna desfășurare a activității din piețe și zonele cu risc de perturbare a liniștii publice;
Ⓕ Oferă sprijin pentru buna organizare a evenimentelor sportive.
❷ Protocoale clare cu instituțiile de forță la nivel local: Jandarmeria și Poliția.
❸ Instruire și dotare
Polițiștii locali vor trece printr-un grup de instruire privind intervenția și auto-apărarea. Echipamentele vor dispune de dispozitive neletale – spray iritant, veste de protecție.
Puteți consulta Programul de guvernare administrativă integral, AICI!